دسته‌بندی نشده

نگهداری از کولر گازی

تعمیر و نگهداری سیستم تهویه مطبوع کلید سلامت در خانه و محل کار

بهبود کیفیت هوای داخل ساختمان برای بهبود سلامت شخصی ممکن است مهم‌ترین دلیل برای زمان‌بندی نظارت مداوم سیستم تهویه مطبوع و خدمات نگهداری است, شما باید حداقل یک بار در سال کولر گازی خود را سرویس و نگهداری نمایید تا از بروز مشکلات گران قیمت جلوگیری کنید.

ضمانت نامه سیستم تهویه مطبوع خود را نگه دارید

اگر کولر گازی شما دارای ضمانت نامه است، سرویس دوره ای کولر گازی شما رایگان خواهد بود و هیچ هزینه ای پرداخت نخواهید کرد.

صرفه جویی در هزینه برق

سیستم های کولر گازی اگر به درستی سرویس و نگهداری شوند، در هزینه های انرژی صرفه جویی می کنند و کارایی خود را ازدست نمی دهند و هنگام استفاده از سرمایش آن در فصل تابستان و گرمایش در زمستان شما در هزینه های خود صرفه جویی می کنید

جلولگیری از مشکلات بزرگتر

هنگامیکه شما سیستم کولر گازی خود را بازرسی می کنید و به صورت دوره ای سرویس و نگهداری می کنید، تکنسین های کولر گازی مشکلات کوچک را نیز بررسی می کنند و برطرف می کنند که اینکار از بروز مشکلات بزرگتر و تعمیرات عمده پیشگیری می کند. مشکلات بزرگتر کارایی کولر گازی را کاهش می دهد.

کاهش خطر آتش سوزی

هر ساله هزاران خانه ها و کسب و کار در سراسر دنیا تحت تاثیر یکی از چیزهای بسیار وحشتناک است که همیشه می تواند اتفاق بیفتد. اغلب این آتش سوزی ها بوسیله جرقه زدگی، نشت، تجهیزات ناقص آغاز می شود. گاهی اوقات این تجهیزات ممکن است سیستم تهویه مطبوع باشد. راه های زیادی وجود دارد که یک سیستم تهویه مطبوع باعث آتش سوزی شود ک هیکی  از این عوامل، نادیده گرفتن سرویس و نگهداری دوره ای کولر گازی است که باعث ضعیف شدن سیستم می شود. انجام سرویس دوره ای سیستم های کولر گازی و تهویه مطبوع از خطر آتش سوزی جلوگیری می کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.